Luistelukoulu lahjakorttina pukinkonttiin!

20.11.2021

Osta nyt edullisesti lahjakortti lapselle luistelukouluun kevääksi 2022!

1 x viikossa harjoitukset 80€ (tammi-maaliskuu) Hinta normaalisti 110€
2 x viikossa harjoitukset 120€ (tammi-maaliskuu) Hinta normaalisti 170€

Hintoihin sisältyvät seuran jäsenmaksu ja luistelukoulupassi vakuutusturvalla. Lahjakortteja on myynnissä 24.12.2021 asti.
Luistelukoulun harjoitukset jäällä ovat maanantaisin klo 17.15.18.00 ja lauantaisin klo 9.15-10.00. Kerran viikossa harjoittelijat voivat valita jommankumman harjoitusvuoron.

Luistelukoulu on tarkoitettu 3-8 vuotiaille tytöille ja pojille. Perheen pienimmille, 2-vuodesta alkaen, on lauantain vuorolla lapsi-vanhempiryhmä, jonne voi tulla yhdessä oman tutun aikuisen kanssa. Koululaisten (7-15 v.) harjoitukset ovat maanantain vuorolla.

Hinta on kaikissa ryhmissä sama. Lahjakorttia ostaessa ei vielä valita ryhmää. Voit käydä tutustumassa toimintaan rauhassa tammikuun alussa ja päättää sen jälkeen lapselle parhaiten sopivasta ryhmästä.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

OHJE LAHJAKORTIN OSTOON

• Rekisteröi lahjansaaja eli luistelija omilla tiedoillaan Joensuun Katajan Luistelujaostojen Hoika -jäsenpalveluun osoitteessa https://go.hoika.net/public/Rekisterointi.aspx
  • Valitse lisätiedot kohdasta "Olen luistelukoululainen" (muihin pakollisiin kohtiin valitse ei)
  • Saat rekisteröitymisessä ilmoittamaasi sähköpostiin tunnukset, joilla pääset kirjautumaan palveluun
  • Palvelussa valitse Ilmoittautuminen -> haluamasi lahjakortti -> lähetä
  • Saat sähköpostiisi ilmoitusvahvistuksen sekä laskun
  • Lahjakorttisi on voimassa maksettuasi laskun. Tervetuloa luistelukouluun!